~Tepuk tampar dipagi hari~

welcome to my other side of world...
world where i'm free to express my feeling...

Tuesday 3 July 2012

aku seorang cleaner part 1...

Dah almost 3 weeks aku bercuti...
aku kalau cuti2 nie memang selalu berkerja...
yelah buat tambah2 pendapatan hu3...
dah macam2 kerja aku buat...
kerja kilang...cashier kedai and even mak guard...
sekarang aku bekerja as a cleaner!
awal2 aku kerja aku asyik ditanya dengan soalan yang sama...
"adik kau xmalu ke kerja nie?"
malu??? bohonglah kalau aku x malu tapi sekejap je malu tu...
lama2 aku dah malas nak fikir...
aku terfikir kenapa aku nak malu?
mak aku bekerja sebagai cleaner untuk membantu abah aku for more than 10 years...
if mak aku boleh buat kenapa aku tidak?
so daripada aku malu baik aku kerja je... janji tiap2 bulan dapat gaji
ahaks!

No comments:

Post a Comment