~Tepuk tampar dipagi hari~

welcome to my other side of world...
world where i'm free to express my feeling...

Tuesday 22 March 2011

memasak...

recently aku balik rumah aku dekat Bp..
bile sampai rumah mak cakap mak ad hal kena kuar so akak tolong masak ok..
aku memandang sayu muka mak aku tapi mak aku cakap kena masak jugak..
then aku pun start lah membuka laman sesawang hu3..
dlm peti ais ada sotong so sambal sotong lah yang aku nak masak..
dah dapat perfect resepi(bagi aku hu3) aku pun start lah memasak..
suddenly mak balik.. mak tanya dah siap masak ke..
aku juz geleng2...
mak tgk ada resepi dekat peti ais..
mak senyum2 hen cakap " emm macam ni pun nak tengok dalam internet ke"
dengan rasa tercabar aku pun memasak tanpa melihat resepi!
hasilnya hu3 marvelous...
mak aku pun iktiraf...
banggo aden sekejap..
tapi bak kata orang mana xtumpahnya kuah kalau x ke nasi iye dok?

No comments:

Post a Comment