~Tepuk tampar dipagi hari~

welcome to my other side of world...
world where i'm free to express my feeling...

Friday 20 April 2012

Adakah Kebanyakan Student Law mengalami Stress yang Berlebihan..

Adakah?????
entah lah saya susah nak komen..
tetapi sekarang nie saya memang didalam keadaan yang stress...
Everything not going in a way i want it to be..
this week was a horrible..
how many my cute mouth swearing pun i already lost count..
too many thing to be done and due at the same time..
my tears keep pouring when i'm tired..
waaarghhhh...
i miss my abah and my mak!!!!
wanting to go back home sooo badly...
please Allah give me strength so that i can go on..
passion is all you have now so be patient and Insyaallah your effort would be
worth it....




2 comments:

  1. zeema..aku jua menangis kerana stress ini..berdepan dengan bdak2 law badge kita yg xbg kerjasama..untuk wat ip saje da ckup stress..waaaaaa..tension thp melampau

    ReplyDelete
  2. ko okey x..itulah life wei...manusia nie bile Allah dah bg otak yg pandai terasa lupe diri pulak

    ReplyDelete