~Tepuk tampar dipagi hari~

welcome to my other side of world...
world where i'm free to express my feeling...

Wednesday 19 September 2012

Bila inchik nak datang ek?

Adoiyai post punya tajuk xboleh nak bla tapi that's the fact!
Bila inchik Betul nak datang dalam hidup saya hu3...
hari tue berbual dgn my fren nie... dlm diam dia ada crush dekat inchik engineer nie and inchik engineer pun macam feel the same way...
adoiyai bahagianya!
kwn sorang lagi pulak ada inchik manager and inchik doctor tgh approach dia...
awesome wei!
my other friend pulak incik bakal pemandu kapal terbang taw sedang menanti...
Terbaik...
ada sorang lagi kawan inchik bakal politician (not malaysian taw)
wargh!!!!
kawan satu lagi dah kawin pun dengan incik wartawan!
Alhamdulilah jodoh dia dah sampai 
sorang lagi kawan nie incik betul dia memang sentiasa dengan dia daripada adik angkat sampai dah steady and dah fikir nama anak hu3..
marvellous!
aku??? 
emm tue yang duk bertanya dan menanti bila inchik betul (Mr.Right) nak mai...
ada crush dekat satu incik bakal lawyer nie tapi kan dia xsuka aku lah hu3...
sodihnya hati ini...
macam mana nak cari jodoh kalau apa yang kita idamkan macam susah je nak gapai ek...
inchik bakal lawyer pun mungkin xpernah perasan kehadiran aku dekat sini...
xperlah inchik bakal lawyer...
itulah nature seseorang yg ada crush...
kami hanya boleh tgk dari jauh...senyum sorang2 berangan apa yang perlu then lupakan hu3..
nothing more or nothing less...
inchik bakal lawyer pun xperlu lah tahu kewujudan saya yek!
hopefully inchik betul saya akan muncul juga someday...
and masa tue saya dah bersedia untuk menjadi ur Mrs Right...
saya sedang prepare to become ur Mrs right sekarang nie dan saya harap awak pun sedang menyiapkan diri untuk jadi inchik betul saya...
=)

No comments:

Post a Comment