~Tepuk tampar dipagi hari~

welcome to my other side of world...
world where i'm free to express my feeling...

Friday 5 October 2012

Inchik Bakal Lawyer =)


Assalamualaikum Inchik Bakal Lawyer (IBL) 
Saya suka awak lah... 
tapi saya x harap pun awak suka saya jugak...
jadi awak jangan lah rasa malu kalau awak dapat tahu nanti yang awak ada secret admirer...
saya dah puas dah dapat tengok awak dari jauh...
awak xperlu pun nak balas pandangan saya tu..
cukuplah sekadar saya seorang saja yang tersenyum bila terpandang awak...
x perlulah awak tahu yang senyuman saya itu untuk awak dan x perlulah awak balas pun 
senyuman saya itu...
saya bagi free je khas untuk awak...
IBL...
Awak comel sgt kadang2 saya tengok tapi kadang2 saya rasa serabut tengok awak
tapi apa2 pun awak tetap saya suka...
tapi cukuplah kalau rasa tu saya seorang sahaja yang tahu IBL...
nanti awak pulak yang serabut...
Saya doakan kebahagian awak yek...
Walaupun bukan dengan saya...
tapi xpe sebab bila awak bahagia saya pun bahagia...
normal lah kecewa sekejap tapi semua itu akan berlalu...
dan bila saya pandang kebelakang nanti saya akan tersenyum
kerana saya pernah menjadi seorang secret admirer kepada awak
IBL...
dan ia akan menjadi satu memori yang indah!

No comments:

Post a Comment