~Tepuk tampar dipagi hari~

welcome to my other side of world...
world where i'm free to express my feeling...

Monday 11 July 2011

Karok Oh Karoke....

semalam after mengajar tusyen for my two lil student aku pun berniat untuk mereleasekan tension di kepala...
apa lagi nak p k-box jauh bebenor and ada sifat malas jadi aku pun decided to go to my aunt house..
nasib baik umah dia ada set karaoke so apa lagi kami pun menyumbangkan lah suara kami yang memang sedap sgt nie ha3...habis sumbang lagu 2 kami sumbangkan...
banyak jugak lagu dinyanyikan even lagu Maher Zain...
tapi  usually if karok lagu wajib mesti lagu 90an..xder memang xsah...
even husband aunty pun joint venture...
tapi banyak2 lagu aku nyanyi and dengar diorang nyanyi ada satu lagu nie yang wat aku tangkap leleh cikit..
syahdu jugak lah dengar dia nyanyi...
disini aku sertakan video klip aku kidnap dari  youtube...
tq org yang upload kat youtube 2 (Rock Keras)...
pas2 disertakan juga sekali lirik dia courtesy dari Lirikkami (try ar tgk site nie banyak gila liril lagu)...

Disini Pasti dari UTOPIA
Terbangkitlah mentari
Purnama kesiangan hari
Aku masih di sini
Meratap cinta yang abadi

Ku terkenangkan cinta yang silam
Yang terbina dari dua jiwa
Suci tak ternoda
Walaupun kucuba melupakan
Ku tak berdaya

( korus )
Mengapa oh kekasih dirimu
Yang terpilih
Menyambut lambaiannya
Waktu ku tiada berteman

Mungkinkah kau dan aku
bisa kan bertemu bercinta
Bagai dulu kekal untuk selama-lamanya

Sesungguhnya hanya
Dia yang mengerti


enjoy k lagu nie...memang power ar!!!!



2 comments: