~Tepuk tampar dipagi hari~

welcome to my other side of world...
world where i'm free to express my feeling...

Wednesday 6 July 2011

Ya ALLAH kuatkan lah semangat hambamu ini...

emosi sgt2 tergangu pagi tadi...
pelbagai berita sedih diterima...
entah apahal lah seperti terlalu banyak mata2 yang tidak berpuas hati dengan kami...
alasan yang kukuh tidak di ambil peduli...
asalkan hati mereka puas...
sedih pilu remuk hati insan lain dicampakkan ketepi...
begitu murah nilai persahabatan dan perkenalan ini...
hanya kerana sifat dengki..
persahabatan yang aku pelihara aku sayang mungkin bakal berakhir?
memang hati ini tidak sanggup dan tidak mampu menerimanya...
tapi insan-insan ini yang telah mencampakkan persahabatan ini dahulu...
salah aku kah jika membalasnya semula?
manusia sering berkata biarlah apa yang orang lakukan ke atas diri kita...
kita bersabar dan memaafkan...
tapi aku hanya insan biasa yang lemah bagaimana aku mampu untuk menghalang perasaan aku ini???
akhirnya pada Allah aku berserah memohon ampun atas keterlanjuran hatiku
membenci mereka...
sedaangkan Nabi ampunkan umat ini kan pula aku manusia biasa...

4 comments:

  1. biasa ar beb owg xpuas hati but everything dah settle dah hu3

    ReplyDelete
  2. fulamak!!! sapa owg gile tue beb... nie yg rasa dak tue nk kena penampar aku nie.....
    dahlah wat member aku sedih....
    n finaly i think i noe who "that person" is??
    am i rite my dear???

    ReplyDelete
  3. ur rite beb hu3...she is d one hu3...
    kesabaran aku tyme 2 mmg dah tahap kritkal ko taw x...hu3
    thanks god aku leh cover ag...

    ReplyDelete