~Tepuk tampar dipagi hari~

welcome to my other side of world...
world where i'm free to express my feeling...

Thursday 25 August 2011

hik3 Mr.Faizal new phone..

actually ari 2 ag my baby dah bought his new handphone tapi bwu arinie nak wat entry for it saje jek nak menyibuk2 hik3...


i got phone call from him and he said that... 
" ayg abang dah beli handphone baru nie..on 3g"
hik3 3g?? tapi handphone aku kan masuk wad!!! so dgn muka tembok nye aku pun menyampaikan berita sedih itu..
" abg actually handphone ayg rosak..so dah hantar p repair"
dia senyap seribu bahasa...
aku gabra...
" rosak apa?"
" kamera warna hijau"
dia senyap lagi..
aku pun senyap jugak...
adik2 aku dekat belakang dah macam apa jer ketawakan aku sebab kena marah..
siot betul..
adoi lama nye dia senyap...
" abg..marah ke?"
" emm.. x marah tapi handphone ada warranty kan?"
" ada.. tue yang kena 20inggit upah cina tue hanta p centre kat melaka.."
"owh..."
then ayat keramat encik faizal pun terkeluar...
"ayg nie memang xreti jaga barang lah...mesti rosak.."
aku dah mood merajuk dah nie..
aku pulak senyap..
"ayg.."
"emmm.."
"dia plak yg nak marah...ayg2.."
"xperlah pas nie jaga elok.."
"ok2.."
pas2 bual mcm biasa hik3...dah xgaduh dah...kowang nak tahu x knapa dia mcm emosi sgt??
ini adalah kerana handphone 2 hadiah daripada dia hik3...

back 2 mr.faizal new handphone...
handphone apa??? jeng..jeng..jeng...
handphone nie!!!!

cantik kan3...walaupun ukan model terbaru tapi okay apa...
berpeluang x nak pakai nie hik3...
pasnie mr.faizal nak beli kereta pulak...
ayang doakan utk abg hik3..

1 comment:

  1. yla cik shasha licious..cian mr faizal..huhu..seb bek xgduh..huhu..pnybr la gak kot..:P

    ReplyDelete